2008年1月13日 星期日

2007.08.28的信



Hi Amanda,
The job is going very busy now. Thank you for the stuffs once i received them you will get a notice back. I am very happy for the camera i will try my best with it to sent you information concerning my community as mentioned. I have already find the local but i need to put everything together concerning pricing and sent them to you witthin 2 days.
This address is right.
My warmest regards to you and your son, and thank for caring.
Soon
現在我的工作非常的忙碌 多謝你寄的東西 等我收到之後我會馬上跟妳聯絡的我很高興可以有一台相機 我會盡我所能的把你想要的東西還有資訊都寄給你的我已經找好地點了但是我必須要花大概1~2天來把東西來做分類還有定價 之後我會將這些東西寄給妳
妳寄給我的地址是對的
在這裡祝上我最大的祝福跟感激給妳還有你的兒子

沒有留言: